Google Adwords

Google Adwords: Search, Display of Shopping?

Welke zoektermen leveren jou (nieuwe) klanten op? Zodra je het antwoord op die vraag weet, kan je nieuwe klanten gewoon gaan kopen. Het online adverteren in daarmee erg rendement gedreven (ROI).

Milk & Media is gecertificeerd Google Partner en daarmee jou steun als het gaat om online acquisitie. Wil je meer verkopen, omzet of nieuwe leads ontvangen uit jou website ontvangen, dan kunnen wij je helpen dit te realiseren. Wij zetten campagnes op, beheren en optimaliseren deze zo dat de kosten dalen en het aantal conversies stijgen.

Waar adverteren wij voor jou?

Afhankelijk van doelgroep, product en budget adviseren wij een of meerdere advertentie mogelijkheden. Het kan zijn dat hetgeen jij wilt uitermate geschikt is voor Google Search, denk hierbij aan het verzamelen van leads/offerte aanvragen. Wil je meer bekendheid geven aan jou merk, dan is Google Display Advertising misschien wel de beste optie. Heb je een webshop, dan is Google shopping een uitstekend kanaal om te beginnen met verkopen van jou producten.

Zoekwoordenonderzoek

Wil je weten hoe bezoekers op jou website terecht komen en welke zoekwoorden een bijdrage leveren aan een verkoop? Dat willen wij namelijk wel! Door vooraf onderzoek te doen naar belangrijke zoekwoorden, krijg je een goed beeld van de zoekwoorden die jouw potentiële klanten gebruiken. Bovendien kom je precies te weten hoeveel mensen zoeken op bepaalde zoekwoorden, wat je concurrentie is en kunnen we je een budgetinschatting geven.

Het zoekwoorden onderzoek hoeft niet te betekenen dat je dit alleen voor zoekmachine adverteren (SEA) in kan zetten. Dit onderzoek is minstens net zo waardevol als onmisbaar voor zoekmachine optimalisatie (SEO).

De voordelen van Google Adwords

Een goede campagne in Google Adwords kent eigenlijk alleen maar voordelen.

  • Direct resultaat
  • Rendement gedreven
  • Inzicht in uitgaven en omzet
  • Meer verkopen, leads of contact verzoeken
  • Bezoekers nogmaals benaderen (Remarketing)
  • Eenvoudig je doelgroep benaderen
  • Adverteren wanneer jij dat wil
  • Je koopt posities boven je concurrentie